Categorii

Conditii garantie produse

CERTIFICAT DE GARANTIE SI CONFORMITATE

Garantia produselor este de 24 luni de la data achizitionarii.

Noi, GAZ-MAGAZIN , asiguram, garantam  si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor OG 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, actualizata cu modificarile aduse de : Legea nr. 363/2007 publicata in MOF nr. 899 din 28/12/2007,  O.U.G. nr. 174/2008 publicata in MOF nr. 795 din 27/11/2008, HG 449 / 2003 privind obligatiile ce revin agentilor economici – persoane fizice si juridice – in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilor.

1. Prezentul document, atesta faptul ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile  respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport prevazute in manualul produsului. Fabricantul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada mai sus stabilita cu incepere de la data cumpararii de catre utilizatorul final.
2. Condiţiile de garanţie se asigură în conformitate cu prevederile O.G. 21/1992 şi H.G. 449/2003 aflate in vigoare, pe baza certificatului de garantie si conformitate care trebuie sa prezinte stampila vanzatorului.
3. Garantia produselor este asigurata de GAZ-MAGAZIN, cu sediul in Buzau, la sediul sau, sau la punctul de vanzare al retailer-ului in cazul in care exista o intelegere in prealabil cu acesta.
4. in cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, societatea noastra isi rezerva dreptul de a solicita beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, care nu poate fi mai mica de 10 EURO la cursul BNR al zilei, fara T.V.A.
5. GAZ-MAGAZIN va soluţiona orice problemă de service în garanţie în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepţia echipamentelor. În cazul în care datorită unor probleme de aprovizionare nu se vor putea înlocui echipamentele defecte în perioada sus precizată se va  prelungi perioada de garanţie cu numărul de zile cât respectivele bunuri nu vor putea fi utilizate de beneficiari. Dacă după trecerea unei perioade de 30 zile echipamentele nu pot fi depanate sau înlocuite, cumpărătorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la valoarea actualizată a componentelor care nu se pot înlocui.
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
Art. 1. In cazul interventiilor asupra produsului efectuate de persoane neautorizate.
Art. 2. In cazul deteriorarii si inlaturarii seriilor / sigiliilor de pe produse.
Art. 3. Piesa nu a fost montata intr-un service de specialiate autorizat de RAR pentru montaj GPL.
Art. 4. Piesele electrice, componentele electronice sau mecanice, care nu au fost montate respectand specificatiile tehnice de montare ale producatorului sau in service-ul autorizat GPL implicit pe marca respectiva.
Art. 5. Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piesele conexe uzate, defecte sau modificate.

Art. 6. Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
Art. 7. Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit.
Art. 8. Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovechiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare conform tehnologiei de
montaj sau impuse de producator.
Art. 9. Autovechiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura.
Art. 10. Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
Art. 11. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare.
Art. 12. Piesele prezinta o uzura normala, fireasca.

Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate de catre cumparator insotite de urmatoarele documente:

Art. 13. Proforma/factura/bonul de achizitie de la vanzator (copie).
Art. 14. dovada efectuarii platii (daca nu s-a emis bon de casa).
Art. 15. deviz de montaj in service autorizat RAR pentru montaj GPL  si tipului de operatiuni specifice in care sa fie mentionata data montarii si nr de kilometri la montare/demontare, insotit de factura fiscala. Service-ul autorizat RAR pentru montaj GPL trebuie sa fie autorizat implicit pe marca de componenta pe care o schimba/regleaza/seteaza.
Art. 16. copie dupa autorizatia RAR a service-ului in care s-a efectuat reparatia.
Art. 17. nota de constatare emisa de un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea.
Art. 18. copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
Art. 19. certificatul de garantie.
Orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termen de 10 zile de la data inregistrarii. In cazurile speciale in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare  a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatelor din partea producatorului.
Nu se acorda termenul de 24 luni la urmatoarele categorii de piese: filtre, garnituri, simeringuri, sigurante fuzibile, elemente de aprindere, elemente din cauciuc, membrane, set revizie injectoare/reductoare/electrovalve sau orice alt produs considerat consumabil.

Am luat la cunostinta despre conditiile privind Garantia.
Semnatura Client: .................................................          
Factura (Aviz) Nr.: .................................................

Data: .......................................

Alte conditii

1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
2. Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.  
3. Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 1 ora de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
4. Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
5. Nu se accepta la retur marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
6. Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat  la cunostiinta prevederile acestor documente.
7. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului achizitionat.


DECLARATIE DE CONFORMITATE


Noi, GAZ-MAGAZIN, cu sediul in Buzau, asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform  prevederilor art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1.022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsul/serviciul (piese de schimb  auto  si accesorii): .................................................................................................. (denumirea, tipul sau modelul, numarul lotului, sarjei sau seriei, eventual sursele si numarul de exemplare) la care se refera aceasta declaratie nu pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produce un impact negativ asupra mediului si este in conformitate cu: Decretul 371/1976 (Acordul privind adoptarea conditiilor uniforme de omologare si recunoastere reciproca a omologarii echipamentelor si pieselor de schimb pentru vehicule cu motor, din 20/03/1958 – Acordul de la Geneva, si reglementarile anexe E/ECE/324, E/ECE/TRANS/505), HG 1219/2000, OG 80/2000, RNTR-4 (Ordinul 2135/2005), RNTR-6,

Client: .....................................................                                        

SC ECOGAS DUAL FUEL SRL , denumita generic ca si GAZ MAGAZIN

Vanzator: GAZ-MAGAZIN                                                                                                                                                                                 
                                              

Despre noi

Gaz Magazin este primul magazin virtual din Romania ce comercializeaza piese si accesorii pentru instalatii gpl auto. Aici gasesti o gama variata de filtre, piese si accesorii gpl de la toti marii producatori. La fiecare comanda beneficiezi de puncte de loialitate cu care mai apoi, la urmatoarele comenzi poti achizitiona produse la pret redus. Acordam transport gratuit prin curier pentru comenzi de minim 250 lei* sau transport prin curier la pret redus de 11 lei pentru comenzi de minim 100 lei. Plata produselor se poate face cash la livrare*, prin transfer bancar sau on-line cu cardul. (*pe teritoriul Romaniei)